Általános szerződési feltételek

  1. Bérbevevő a fenti eszközöket a Bérbeadó telephelyén leltár szerint, kipróbálva, sérülésmentesen, tiszta állapotban veszi át. Átadáskor a berendezés kizárólagos tulajdonjoga a Bérbeadónál marad. A Bérbeadó a gép kezelésére, karbantartására vonatkozó előírásokat a Bérbeadó a Bérbevevővel, vagy annak megbízott képviselőjével ismerteti és ennek megtörténtét a szerződés aláírásával elismeri. A Bérbevevő felelősséget vállal, hogy a bérelt berendezést kizárólag az ara kiképzett, és annak üzemeltetésével, kapcsolatos jogosítvánnyal rendelkező személy használhatja.
  2. A Bérbevevő a gép rendeltetésszerű használatáért és karbantartásáért valamint szakszerű raktározásáért felelősséget vállal, az ebből eredő károkat, a bérleti idő alatt szükségessé váló javítások költségét a Bérbeadónak – számla alapján – megtéríti, erre az időre a Bérbeadó a kauciót visszatartja.
  3. A bérléshez szükséges:

                Magánszemélyek esetében:

  • Személyi igazolvány,
  • Lakcímkártya, amelyek érvényességi idejüknek meg kell haladnia a bérlési idő végét.
  • Készpénzben kifizetett Kaució (a gép értékének függvényben)
  • A bérlő telefonos és e-mailes elérhetősége

                Cégek esetében:

  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat,
  • A cégkivonatban szereplő aláíró személy aláírási címpéldánya
  • A kapcsolattartó vagy bérlő személyének érvényes személyi igazolványa és lakcímkártyája.
  • Céges meghatalmazás a bérleti szolgáltatás igénybevételéhez
  • Készpénzben vagy átutalással kifizetett Kaució (a gép értékének függvényben)Kapcsolattartó azaz bérlő személy telefonos és e-mailes elérhetősége.
  • Bérlő hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Bérbeadó a Bérlő adatait ellenőrizze és a bemutatott dokumentumokról és a személyazonosságot igazoló iratokról másolatot készítsen. A Bérbeadó ezeket az adatokat bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja át és csak a jelen szerződés teljesítésével összefüggésben, illetve a Bérlővel történő kapcsolattartás érdekében használja fel. Kivételt képezhetnek a probergep.hu weboldalon lévő Adatkezelési tájékoztatóban található adatkezelési tájékoztatóban megadott hatóságok.
  1. A Bérbevevő, ha a gép üzemelése során rendellenességet észlel, a berendezés azonnali leállítását követően haladéktalanul köteles a Bérbeadót értesíteni. A meghibásodás elhárításának időtartamára Bérbeadó bérleti díjat nem számít fel.
  2. A bérelt gépüzemeltetési (üzemanyag, kezelő) költsége a Bérbevevőt terheli.
  3. Bérbeadó jogosult a bérbeadás idejére letéti díjat (kaució) kérni, ennek mértékét a gépbérleti szerződés tartalmazza. A probergep.hu weblapon szereplő díjjak tájékoztató jellegűek a Berbeadó ezektől eltérhet.
  4. A bérleti jogviszony a bérlés napjától (szerződés aláírásától) kezdődően legfeljebb 30 napra szól. Ezt követően a szerződés ismételten hosszabbítható.
  5. A bérleti díj elszámolási egysége 1 naptári nap (24 óra). A bérleti díj az átadás napját és a visszaszállítás napját is tartalmazza. Minden naptári napi időtúllépés esetén +1 nap fizetendő. Amennyiben Bérbevevő a gépet nem az átadás korinak megfelelő letisztított állapotban adja vissza, a Bérbeadó jogosult a gép napi bérleti díjának 50%-át tisztítási díjként felszámítani. Továbbá a szerződésben megjelölt leadási időponton túl a berendezések valamint kellékek bérleti díja napi, további 2500ft+áfa / óra emelt díjra módosul. Lehetőség van telefonon történő módosításra mely módosításról email-t vagy sms-t küldünk. Ennek elmaradása esetén az alap időpont az irányadó.
  6. Bérbevevő kötelezi magát, hogy a bérelt gép tárolási helyéről valamint a szerződésben meghatározott időn túli használatáról, annak esetleges megváltoztatásáról Bérbeadót előzetesen értesíti.
  7. A bérleti jogviszony bármely fél által felmondható 24 órás felmondási idő mellett írásban vagy telefonon történt egyeztetés követően. Bérbeadó jogosult a bérleti szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha:
    1. Bérbevevő a gépet nem rendeltetésszerűen használja,
    2. A vonatkozó részszámlákat a számla lejártáig nem egyenlítette ki.
  8. A bérleti jogviszony megszűnése esetén a Bérbevevő köteles a gépet a Bérbeadó telephelyére visszaszállítani. Bérbevevő kötelezettséget vállal, hogy ha a gépet nem szállítja vissza, lehetővé teszi, hogy Bérbeadó a gép tárolási helyére birtokháborítás nélkül bejuthasson és a gépet a Bérbevevő költségére visszaszállíthassa.
    1. A megrendelő tudomásul veszi, hogy abban az esetben ha a fizetési kötelezettségeit határidőre nem teljesíti, úgy a visszaszállítást semmilyen indokkal nem hiúsíthatja meg, illetve azt nem akadályozhatja.
    2. A szolgáltató visszavételi jogainak érvényesítése céljából a megrendelő köteles a gép tárolási helyére, illetve a munkaterületre történő bejutáshoz szükséges feltételeket maradéktalanul biztosítani.
    3. A megrendelő ezennel kijelenti a szolgáltatónak, hogy a szolgáltató megbízottjának ilyen esetekben a gép (berendezés) tulajdonjogának érvényesítésére irányuló helyszíni, a gépnek (berendezésnek) a birtokbavételének és elszállításra irányuló, illetve az azokat célzó tevékenységét sem saját telephelyén sem a gép (berendezés) fizikai fellelhetőségének helyszínén nem tekinti birtokháborításnak a vagy különösen önbíráskodásnak!
  9. A bérelt gép elvesztése, megsemmisülése esetén a Bérbevevő a szerződésben feltüntetett forgalmi értéket köteles a Bérbeadónak 3 napon belül megtéríteni. A teljes pénzügyi rendezés megtörténtéig a bérbeadónak jogában áll a bérleti díjat felszámolni, számla ellenében a bérbevevő pedig kötelezettséget vállal annak kifizetésére.
  10. Bérbeadó késedelmes fizetés esetén a jegybanki alapkamat kétszeresét jogosult felszámítani késedelmi kamatként.
  11. Ezen szerződés jogviszonyából származó vitában, amennyiben a peren kívüli megegyezés eredménytelen, a Miskolci Járásbíróság és Miskolci Törvényszék illetékességét kötik ki a felek.
  12. A bérleti szerződés, át nem ruházható.
  13. A bérbevevő kijelenti, hogy a berendezést kizárólag annak használatára kioktatott, valamint a használathoz szükséges jogosítvánnyal rendelkező munkavégzésre alkalmas állapotban használja. Ennek be nem tartásáért a bérbevevő kizárólagos felelősséget vállal.
  14. Alulírott Bérbevevő, vagy annak meghatalmazottja tudomásul veszem és kijelentem, hogy a bérlésre, valamint a bérelt berendezés esetleges meghibásodására való hivatkozással a bérbeadó felé semminemű kártérítési igényt nem támaszthatok és nem támasztok. Valamint tudomásul veszem, hogy a gép kiadás, illetve a gép visszavétel a telephelyen kialakított átadó ponton történik. Továbbá tudomásul veszem azt is, hogy a bérlő feladata a berendezések be-, valamint kirakodása. Kérésemre, valamint kizárólagos felelősségemre a bérbeadó kapacitása szerint segédkezhet a berendezések ki-, illetve berakodásánál, de az e közben keletkezett akár anyagi, akár személyi sérülésért kizárólagos felelősséggel tartozom. Kijelentem, és tudomásul veszem, hogy ezzel kapcsolatban, a bérbeadóval szemben semmi nemű kártérítési igénnyel nem élek, és nem élhetek.
  15. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadók.
  16. A szerződött felek kijelentik, hogy a szerződést, valamint az ÁSZF.-t átolvasták, s mint azt akaratukkal mindenben megegyezőt, aláírásukkal igazolták.
  17. A Bérbeadó gyalogosan érkező ügyfél részére a bérbeadást megtagadhatja.

Adatkezelési tájékoztató

A www.probergep.hu weboldal tulajdonosaiként kötelezettséget vállalunk arra, hogy tevékenységeinkkel kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.

Az adatkezeléssel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetőek a www.probergep.hu/ ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató címen.

Ezen tájékoztatás célja, hogy a weboldal látogatóit, jelenlegi és jövőbeli partnereinket biztosítsuk személyes adatainak védelméről, mert kiemelten fontosnak tartjuk az ügyfelek információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását.

Az adatokat bizalmasan kezeljük, és megteszünk minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

Az adatkezelő

Név: Pálházi Sándor Máté egyéni vállalkozó
Székhely: 3561 Felsőzsolca Rózsa utca 51. Telefon: +36 30 463 3352
E-mail: sandor.palhazi@gmail.com
Adószám: 79169640-1-25
Nyilvántartási szám: 58366433

1. A kezelt személyes adatok köre

Számlázási adatok:

Amennyiben valamely általunk kínált szolgáltatás megrendelésre kerül, szerződést kötünk. Törvényi kötelezettségünk értelmében számlát állítunk ki a munka elvégzéséről, melyhez szükség lesz a számlázási névre, címre és e-mail címre.

Cookie-k (sütik):

A testreszabott kiszolgálás, a használat megkönnyítése és a felhasználói élmény javítása érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomag, ún. cookie (süti) kerül elhelyezésre.

A cookie-k nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására.

Néhány süti a honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül a számítógépeden.

Az oldal alkalmazza a Google Analytics mint harmadik fél sütijeit is. A Google Analytics statisztikai célú szolgáltatás használatával információkat gyűjtünk azzal kapcsolatban, hogyan használják a weboldalunkat. Az adatot a honlap fejlesztésének és a felhasználói élmény javításának céljával használjuk fel. Ezen sütik szintén lejáratukig az eszköze böngészőjében maradnak, illetve amíg nem törli őket.

A cookie-k használatát lehetőség van az első látogatáskor elfogadni az oldal megfelelő működése és a felhasználói élmény biztosítása érdekében.

2. Hozzájárulás visszavonása

Az 1. pontban említett esetekben történő önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelés bármikor visszavonható. Kérjük, ebben az esetben küldjön rövid üzenetet az sandor.palhazi@gmail.com e-mail címre. A hozzájárulás visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűnek számít.

3. Szerződés és jogi kötelezettség, vonatkozó jogszabályok

Kötelezettségünk a számla kiállítása és a számlázási adatok vezetése. Ha a kért adatok nem állnak rendelkezésünkre, nem tudjuk teljesíteni a vállalt szolgáltatást.

Amennyiben nem saját személyes adataidat kapjuk meg, az érintett hozzájárulásának beszerzése is szükséges.

Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról;

– Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);

– Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. tv. 78. § (3) bek. (bizonylatok megőrzési határideje) és az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. tv. 169. § e) (számla kötelező elemei).

4. Titoktartási kötelezettség

Időbeli korlátozás nélkül kötelezettséget vállalunk arra, hogy az ajánlatkérő / ügyfél által a részünkre átadott bármilyen dokumentációból, tárgyalás során és bármilyen más módon tudomásunkra jutott bármilyen adatot, információt megőrizzük. Üzleti titoknak minősül különösen az ajánlatkérő / ügyfél tulajdonát képező, birtokunkba került minden, jogi oltalom alá eső és jogi oltalom alá nem eső szellemi alkotás valamint az ajánlatkérő / ügyfél üzletmenetére, üzleti kapcsolataira, általunk az ajánlatkérőnek / ügyfélnek nyújtott szolgáltatás kapcsán és azon kívül tudomásunkra jutott információk, gazdálkodásra vonatkozó adatok, illetve minden olyan adat és információ, amit az ajánlatkérő / ügyfél üzleti titoknak minősít, vagy jogosan annak tekint.

A titoktartási kötelezettség kiterjed az ajánlatkérő / ügyfél által küldött ügyféladatokra is. Bármely harmadik személyről kapott személyes adatot (cím, telefonszám, demográfiai, szokásokra vonatkozó adatok) üzleti titokként kezeljük. Tudomásul vesszük, hogy ezen információk kiszolgáltatása személyi jogokat sértene, így az adatokat bizalmasan kezeljük. Az üzleti titkot képező információkat nem vagyunk jogosult harmadik személy tudomására hozni, publikálni, vagy bármely más módon hasznosítani, az ajánlatkérő / ügyfél érdekei ellen felhasználni. Tartózkodunk minden olyan magatartástól, amely az ajánlatkérő / ügyfél gazdasági érdekeit veszélyeztetné.

Az ajánlatkérővel / ügyféllel kötött bármilyen megállapodás tartalmát és bármilyen úton történt kommunikációt (tárgyalás, levelezés, telefonbeszélgetés stb.) bizalmas információként kezeljük. Tudomásul vesszük, hogy fenti kötelezettségünk megszegése esetén a hatályos jogszabályok szerint büntetőjogi és teljes anyagi felelősséggel tartozunk.

5. Az adatok tárolási helye címzettjei

Tárhelyszolgáltatás:

Cégnév: BlazeArts Kft.

Székhely: 1096 Budapest Thaly Kálmán u. 39.

Telefon: +36 1 610 5508-mail cím: webmail@forspi.hu

Elektronikus levelezés és Google Analytics:

Gmail – Google Inc., Mountain View, California, USA

Facebook és Instagram:

Facebook Ireland Ltd. – 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland

6. Harmadik országba történő továbbítás

Kizárólag az Amerikai Egyesült Államokba történik adattovábbítás, az előző pontban említett esetekben.

7. Az érintettek jogai és jogérvényesítési lehetőségei

Tájékoztatáshoz való jog, hozzáféréshez való jog, helyesbítés joga

Weboldalunk látogatói, ügyfeleink, partnereink jogosultak visszajelzést kérni arra vonatkozóan, hogy személyes adataik kezelése folyamatban van-e, és ha igen, jogosultak hozzáférést kapni az adatkezelés céljáról, az adatok kategóriájáról, címzettjeiről, az adatkezelés tervezett időtartamáról. Az érintett kérelmezheti a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen.

Az adatkezelés korlátozásához való jog

A weboldal látogatója / ügyfelünk jogosult kérni az adatkezelés korlátozását, ha:

– vitatja a személyes adatok pontosságát, tisztázásig;

– az adatkezelés jogellenes, és az adatok törlése helyett kéri azok felhasználásának korlátozását;

– már nincs szükség a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a látogató / ügyfél igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;

– a látogató / ügyfél tiltakozott a jogos érdekből történő adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak a látogató / ügyfél hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.

A korlátozás feloldásáról az érintetteket minden esetben tájékoztatjuk.

A korlátozásról vagy annak feloldásáról minden olyan címzettet tájékoztatnunk kell, akivel a személyes adatot közöltük, kivéve, ha ez lehetetlen.

Törléshez való jog

Indokolatlan késedelem nélkül kötelesek vagyunk törölni ügyfeleink, megbízóink, weboldalunk látogatói kérésére, vagy kérés nélkül is a rájuk vonatkozó személyes adatokat, ha:

– a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték, vagy más módon kezeltük;

– az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;

– az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;

– a személyes adatokat jogellenesen kezeltük;

– a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

– a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

Ha nyilvánosságra hoztuk a személyes adatot, amelyet törölnünk kell, az elérhető eszközök és költségek figyelembevételével megtesszük az észszerűen elvárható lépéseket annak érdekében, hogy tájékoztassuk az adatokat kezelőket, hogy az érintett kérelmezte a szóban forgó személyes adatokra mutató hivatkozás vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.

Nem kell törölnünk a személyes adatokat, ha az adatkezelés szükséges jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

A törlésről minden olyan címzettet tájékoztatni fogunk, akivel a személyes adatot közöltük, kivéve, ha ez lehetetlen; az érintetteket, akiknek a személyes adatairól szó van, minden esetben értesítjük.

Adathordozáshoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.

Tiltakozás joga

A látogató / ügyfél jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges adatkezelés, vagy az adatkezelő, vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén a személyes adatokat nem kezelhetjük tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást

A látogató / ügyfél jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.

Visszavonás joga

A látogató / ügyfél bármikor jogosult hozzájárulását visszavonni.

Jogérvényesítés

A látogatók / ügyfelek személyes adatait a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. Amennyiben kérdése van, kérjük,vegye fel velünk a kapcsolatot.

Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat.

Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu).

8. Egyéb rendelkezések

E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást.

A hatóságok részére jogszabályban előírt kötelességünknek eleget téve – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben adunk ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.